RGPD - Cookies
_agenda Agenda

Folk, rock y heavy para la noche del viernes

La banda viguesa Crema de Gaita.
La banda viguesa Crema de Gaita.

Da igual el tipo de música que te guste, seguro que tienes un local al que ir a escuchar un buen concierto. A las 23 horas, la banda viguesa Crema de Gaita toca en O Bardo (c/Cervantes, 5), en Churruca, un grupo de folk que abraza formas poco convencionales y se acerca a ritmos latinos sin olvidarse de las influencias euroatlánticas ni de las versiones de temas de la música tradicional gallega.

Con un estilo original y transgresor, Crema de gaita quiere demostrar las múltiples posibilidades que ofrece la gaita en numerosos estilos, huyendo del tópico en el que está encuadrada en la actualidad. Un espectáculo acústico y sin artificios con una propuesta escénica que quiere convencer y entretener y que les servirá para presentar su último trabajo ‘Tan… Galego’.

20 aniversario y más

grupo folk con insignia distintiva que abraza formas pouco convencionais na música folk concibida en Galicia, achegándose aos ritmos latinos como son o tango, o tumbao, os boleros, as habaneras ou a bossa nova, xa que entende que Galicia posúe uns lazos culturais máis estreitos con Latinoamérica, a causa do fenómeno da emigración, que con outras culturas atlánticas que se tenden a fusionar habitualmente coa música galega. Sen embargo, Crema de gaita non rexeita as influencias euroatlánticas nin versións de temas da música tradicional galega, para demostrar as múltiples posibilidades que ofrece a gaita en numerosos estilos, fuxindo así do tópico no que está encadrada na actualidade.
A MÚSICA DE CREMA DE GAITA
Crema de gaita aposta por un estilo orixinal e transgresor no que conflúe a música tradicional, popular e culta, nun intento de irmandar as diferentes culturas que conviven na actualidade. Este eclecticismo musical é froito do percorrido dos membros do grupo en diferentes ámbitos, como as bandas de música, orquestras, formacións tradicionais galegas e conservatorios, e todo tipo de grupos jazz pop, rock, electrónica e de fusión.
O groso do repertorio constitúeno fundamentalmente as composicións de Ernesto Campos, membro de Crema de gaita e autor de temas gravados por artistas da talla de Carlos Núñez, Xosé Manuel Budiño ou Susana Seivane.
O grupo Crema de gaita ofrece un espectáculo acústico e sen artificios, cunha proposta escénica que busca convencer e entreter a todo tipo de público.
O grupo vigués Crema de gaita presenta o seu primeiro disco da man da discográfica Ouvirmos, dentro do seu selo VIR.
Este traballo compóñeno 15 temas, cunha duración total de 56 minutos, que sorprenden pola inclusión do son da gaita en ritmos tan pouco convencionais nun grupo folk como tangos, tumbaos, boleros ou habaneras, aínda que tamén se inclúen versións de pezas de música tradicional galega. Así, pódese escoitar “A Carolina” a ritmo de bossa nova, ou o orixinal tango con gaitas galegas que dá título ao disco que constitúe a mostra do estilo inconfundible de CreMa de gaita: a fusión de sabores como o tango coa sensibilidade musical galega. Tan… Galego.

Distorsión vuelve a los escenarios para celebrar su 20 aniversario. Será en La Fábrica de Chocolate a las 22 horas, con un rock de letras ácidas, irónicas e irreverentes y un espectáculo a la altura de las grandes bandas. La entrada, entre 10 y 12 euros.

A medianoche le toca el turno a la banda gaditana Sphinx, que saltará sobre el escenario de La Iguana Club con el mejor heavy metal cantado en castellano. La creatividad, la fuerza y el carisma los han llevado a convertirse en uno de los mejores del género. Con su último trabajo, ‘Renacer’, buscan frescura compositiva pero con la madurez musical de la experiencia. Entrada, 9 euros.

También te puede interesar