RGPD - Cookies
Comarcas

Marcos Besada se va y Loli Castiñeira podría ser la primera alcaldesa de Salceda de Caselas

El alcalde en funciones de Salceda, Marcos Besada, que dirige el concello desde hace 12 años, se va. Besada no recogerá ya su acta de concelleiro para el próximo mandato.

La Agrupación de Electores Movemento Salceda, lista que él encabezaba, quedó por detrás del Partido Popular en las pasadas Elecciones Municipales, después de perder dos de los 6 concejales que tenía, aunque podría gobernar pactando con el PSOE, que logró 3 ediles.

«Os resultados do 26 de maio son un punto de inflexión: compre que as forzas políticas que representan á esquerda plural e á nosa condición de galegos e galegas nos poñamos de novo de acordo, para continuar xuntos, respectando as nosas lexítimas diferenzas, no proxecto de cambio e transformación iniciado no 2007 e que non debe ter marcha atrás», dice Marcos Besada en el escrito que manda a los medios de comunicación.

En el mismo señala que será la concelleira Loli Castiñeira, que se presentaba como número dos de la lista de Movemento Salceda, quien lidere el mismo y quien tenga opciones de ser la próxima alcaldesa.

“Os resultados electorais precipitaron o xa previsto: sempre foi o meu desexo, e tamén unha reflexión colectiva, que unha muller debería ser por fin a que rexira democraticamente os destinos e os intereses colectivos da cidadanía de Salceda, algo que non aconteceu ata agora, dende que en 1836 se creara o «Ayuntamiento Constitucional de Salceda».

También te puede interesar