Vigo al minuto

Hernández comunica por carta a Caballero que no pagará ni un euro más de la depuradora

carta xuntaLa Xunta no pagará la instalación eléctrica de la nueva depuradora del Lagares. El conselleiro de Medio Ambiente, Territorio e Infraestructuras se lo ha dejado claro en una carta al alcalde de Vigo. En la misma, difundida hoy por Abel Caballero, y fechada el 28 de diciembre, Agustín Hernández alude a la “breve conversación informal” que mantuvo con Caballero durante la colocación de la primera piedra de la estación provisional de Guixar, y en la que el alcalde le expuso su opinión sobre la financiación de la EDAR.

Competencia local 

Hernández asegura que la aportación de la Xunta al esta infraestructura es la más elevada de todas las que ha hecho el gobierno autónomo a obras semejantes, recuerda a Caballero que la “depuración é unha competencia estrictamente municipal como establece a Lei de Bases de Réxime Local” y recalca que se trata de un “esforzo extraordinario por parte da administración autonómica”.

El Concello nunca protestó ni propuso una aportación menor por su parte

El conselleiro basa en otros dos argumentos su negativa a aumentar la aportación del gobierno de Feijóo, primero que en los meses de negociación que hubo entre Concello, Xunta y Gobierno Central se incluía una aportación municipal “que en ningún momento modificamos nin alteramos polo que considero que se debería respectar”; así mismo reitera a Caballero que la depuradora, una vez construida “pasará a integrarse nas instalacións de titularidade municipal, sendo o Concello de Vigo o encargado da súa explotación o que acredita que sexa o Concello quen se encargue da posta a dispor dos terreos”.

El gobierno local hace año y medio que sabe que debe pagar la electricidad

En lo referente al suministro eléctrico, Hernández especifica que nas reunións celebradas os días 7 de maio e 15 de xullo de 2008 se puxo de manifesto que a nova liña de suministro da EDAR así comoa a subestación permitirán mellorar o suministro dunha parte importante da cidade. Sináloche que á primera das reunións acudiu doña Julia Chamasoa e á segunda, ademásis dela, don José Mariño, que polo tanto eran conocedores do plantexamento relativo á referida cometida eléctrica”.

Llamamiento a la responsabilidad y convencimiento de que el Concello puede pagar suaportación

El conselleiro acaba su carta diciendo “reiteroche a conveniencia de que por parte do Concello se realicen os esforzos necesarios no prazo máis breve posible, co obxecto de que a licitación da EDAR se poida realizar á maior brevidade, daa a urgencia da actuación, así como o retraso que xa acumula” y mostrándose convencido de que el Concello “ten a capacidade para efectuar a achega tal e como está formulada no borrador do convenio e, unha vez máis apelo á túa responsabilidade e espirito constructivo para conseguir o desbloqueo da sinatura do mesmo”.

También te puede interesar