Vigo al minuto

El PP acusa al gobierno local de mentir cuando asegura que la Xunta ha retirado el dinero de ‘Xantar na casa’

La concejala popular Teresa Cendón, ha acusado a la concelleira de Benestar, Isaura Abelairas, de faltar a la verdad y engañar a los ciudadanos,  cuando asegura que la Xunta es la culpable de que el Concello no cobre la cantidad correspondiente al programa “Xantar na Casa”.

La edil popular se ha remitido al informe del interventor municipal, Luis García, que consta en el expediente y en el que textualmente afirma Non  cabe polo tanto, ampararse no incumprimento da non remisión polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar, xa que o beneficiario das axudas era o Concello de Vigo. É evidente que o Concello incumpriu os prazos e polo tanto se ven o servizo xestor intentou que a subvención no se perdese, presentando as alegacións pertinentes, foron desestimadas. O Concello incorreu no gasto, pero non sueitou a súa xustificación aos prazos regulamentados no artigo 21 do RD Ley 13/2009, polo que hay que proceder ao seu reintegro. A criterio desta intervención Xeral o incumprimento é tan claro en relación coa norma reguladora das axudas, que non procede a interposición do recurso contencioso administrativo”.

Para Cendón el gobierno municipal, “fiel a sus principios, es incapaz de asumir sus responsabilidades y nuevamente trata de intoxicar a la opinión pública intentando trasladar su responsabilidad a la Xunta”, es una “muestra más de la política de mentiras a la que nos tiene habituado el gobierno de Abel Caballero”.

 

También te puede interesar