vigoalminuto.com - Tu peridico digital

O delegado do Goberno asegura que puxéronse “todos os medios” para atopar a Iván Durán

Posted by on Feb 21st, 2017 y archivado abajo Galicia. Puedes seguir cualquier respuesta a esta entrada en el RSS 2.0. Puedes dejar una respuesta o trackback a esta entrada

O delegado do Goberno en Galicia subliñou este martes que a Garda Civil  fixo todo o que puido nas pescudas sobre o paradeiro de Iván Durán e puxo os medios que tiña na súa man para atopar a este veciño de Baiona con vida.

Santiago Villanueva, logo de confirmar que Ivan se quitara a vida,  sinalou que para tentar atopalo participaron medios de servizo marítimo, con cans, axentes  a cabalo, seguridade cidade e helicóptero, “todo o que estaba nas nosas mans”.

Hai que lembrar que o pai de Iván amosouse seguro de que o seu fillo non estaría morto se o dispositivo que tentaba atopalo tivese cans de rastrexo e ‘drones’ nos primeiros días.

Be Sociable, Share!

2 Respuesta for “O delegado do Goberno asegura que puxéronse “todos os medios” para atopar a Iván Durán”

  1. Medias verdades, como siempre dice:

    Todos los medios… que estaban disponibles, aparte de los que estaban usando para Diana Quer. Los medios disponibles eran pocos y se los tuvo que buscar el padre por su cuenta.

  2. Estoy de acuerdo dice:

    Estoy de acuerdo, tanto los cuerpos policiales como los medios de comunicación hicieron eco con lo de Diana Quer, y no se supo nada de este chico… ¿Que pasa que no todos los ciudadanos somos iguales? Estoy de acuerdo en que ambas son grandes desgracias, pero me parece fatal focalizarse solo en uno de los 2. En este caso, de la chica cuyos padres tienen más medios económicos y seguro que más contactos en las altas esferas…

Deja una respuesta

Anuncio

Publicidad de Vigo al minuto 2

ElektronikSigara - sex shop vibrator
Acceder / Vigo al minuto por VAM