Publicidad de Vigo al minuto 1

vigoalminuto.com - Tu periódico digital

A familia de Alejandra emite un comunicado agradecendo a axuda mostrada

Posted by on Dic 3rd, 2009 y archivado abajo Destacados, Vigo al día. Puedes seguir cualquier respuesta a esta entrada en el RSS 2.0. Puedes saltar al final y dejar una respuesta. Pinging no está actualmente permitido.

“En nome da familia de Alejandra queremos que saibades da nosa dor tremenda pola morte desta rapaza de 17 anos en circunstancias tan pouco habituais.

Estamos á espera de que os corpos de seguridade nos informen dos resultados da investigación e agradecemos todo o seu traballo eficaz.

Queremos agradecer tamén a todas as persoas que dun ou doutro xeito se mobilizaron para buscar a Alejandra, a toda a xente nova, en especial ós seus compañeiros e compañeiras do instituto, e ós veciños e veciñas do concello que se achegaron e axudaron a organizar a búsqueda. Igualmente a Protección Civil e Policía Local de Redondela.

Agradecemos tamén aos medios de comunicación a súa colaboración para espallar a noticia da súa desaparición, e pedímosvos que vos fagades cargo da situación e respectedes a dor da familia.

Por último avisar que a concentración que había convocada para hoxe ás 18.00 horas queda anulada ata ter mais información”.

Be Sociable, Share!